Gym

Igår sov jag och Fredrik hemma i Källunge. Det var skönt att få komma hem lite, jag känner faktiskt mer och mer att det är på landet jag ska bo när jag blir äldre. Jag tänkte faktiskt åka dit ikväll också men planerna ändrades.

Idag har jag och Fredrik åkt visby runt och lämnat hans cv´n (han har, jag satt i bilen) sen har vi handlat på maxi, och tro det eller ej, men jag har gymmat för första gången i mitt liv!

Jag och Fredrik åkte till gym1 och körde. Jag kan erkänna att jag kände mig lite som Blondinbella som går och gymmar med hennes pojkvän, ni vet de ser likadana ut och pojkvännen är ens egen PT, haha!

Skönt var det iaf! Sprang på den där grejen i nästan en timme och körde sen mage, inte så mycket styrka men ändå! Jag är stolt över mig själv och jag hade mer att ge än vad jag trodde, alla muskler har inte försvunnit tack o lov. Så snart är jag i topptrimm! Eller ah.. Jag ska försöka hålla igång med träningen nu. 

Ikväll skulle jag, Malin och Amanda egentligen simma på solberga också men när vi skulle åka dit vid sju så sa Amanda att de stängde halv åtta ist för åtta så då kändes det rätt meningslöst att bara simma en halvtimme så vi ska ta det i början av nästa vecka istället.

Fredrik är med Martin ikväll så jag ska faktiskt gå och lägga mig i tid för en gångs skull så god natt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0