Kan det bli kallare än såhär?

Jag vaknade av att jag hade mina armar över täcket och höll på att frysa ihjäl! Helt iskalla var dom.. Jag vågar inte tänka på hur jag kommer frysa när snön kommer. Nu har jag förstås sovit själv också och det märks enorm skillnad när inte Fredrik sover här..

Men jag gjorde en het kopp vaniljthe men såklart brände jag tungan i jakten på att bli varm fort, och i all hast sprang jag in i köket för att få tag i kallvatten, men när jag är påväg in där slår jag tån rakt i i tröskeln! Så nu blöder jag en skvätt.. Jäkla KLANT! Bra start på dagen, skit bra.

Eller som jag pratar nu med min brända tunga "Bla stat på dagen, sit ba!"

Kommentarer
Postat av: Nea

jag är inte förvånad! haha, du ska

alltid vara så klantig min söta! <3

2009-11-03 @ 12:21:47
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0