Nattuggla

Det är måndag måndag måndag. Ny vecka, vilket betyder att det är allt för många dagar kvar till helg. Fast nu när jag tänker efter så jobbar jag hela helgen så med andra ord blir det fredagsmys både fredag och lördag. Men det är väl inte så illa??
JO
! För min man jobbar nu varje helg på hp5 och jag kommer därför inte få uppleva några fler onyttigheter-film-mys-kvällar med honom på väldigt länge, framtiden är oviss!

Jaha, där sprack alltså mina för en gångs skull hemmakvällar på en helg. Men som tur är så har jag fyra härliga dagar på mig att planera.

I morgon blir det jobb, men inte förens 15. Har bara ett kortispass så om jag är duktig och vaknar i någorlunda tid i morgon ska jag banne mig ta en lång promenad här ute i Källunge och hinna med ett bubbelbad.

Efter jobbet åker jag nog ut hit igen för Fredrik ska se fotboll med sina vänner på kvällen. Eller så kanske jag ska fixa en liten tjejkväll @ my place? Time will tell.

Nu ska jag sluta att uttråka er med uppgifter ang min häärliga vecka 48 eller vad det nu än är och kura ner mig under mina täcken. MYS!



God natt på er.

Kommentarer
Postat av: nea

åh, hade varit så mysigt att få vara hemma hos dig på en liten tjejkväll! i miss you!

2009-11-24 @ 12:58:21
URL: http://neoh.blogg.se/
Postat av: Daniella

Jag vill ha tjej kväll, ge mig!!

2009-11-24 @ 20:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0