Nu glömmer vi det som var

En massa gamla mail ska raderas och så ska jag rensa kontakter på msn.



Kanske låter både bittert och löjligt, men vissa kontakter på msn vet jag inte ens vem det är, vissa vill jag inte ens chatta med, en del vill man kanske inte heller bli påmind om och mailen är bara gamla minnen som faktiskt är OK att radera.

Menmen, ikväll är jag på landet med hela familjen för en gångs skull! Inga pojkvänner eller vänner är med fast nu åkte förstås pappa till stan men iaf.  Nästan hela familjen är samlad!

Snart är det jul :) Jag ska tyvärr inte fira med Fredrik men det gör inte så mycket. Han ska ju hem till hans göteborg och fira med hans släkt men han kommer redan hit annandag jul igen så han blir inte borta länge.

& vet ni? Fredrik kanske ska bo kvar här i vår också, så vi slipper distansförhållande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0