Vilken härlig grå dag

Jag kunde verkligen inte somna igår. Jag låg och vred på mig fram till halv 4! Eller det var då jag kollade sista gången på klockan och räknade ner timmarna. Så jag sysselsatte mig med att skicka tyck-synd-om-mig sms till Fredrik som inte heller kunde sova.

Men tro det eller ej så är jag på strålande humör idag och längtar tills jag slutar jobbet för då ska jag åka ut hit igen :)

Jag har inte tagit en promenad och inte har jag badat heller. Men jag har däremot läst amelia, duschat, och fixat mig i lugn och ro. Men eftersom kläderna jag har här ute inte är något jag vill ha på jobbet måste jag åka in till stan för att byta om!

Jag MÅSTE även ringa till lönekontoret i göteborg och kräva att de drar mer skatt för när jag och pappa räkna på det så kom vi fram till att de endast drar 16%!! Så gissa vem som kommer få en fet efterskatt sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0