Is & frost

Igår skulle jag frosta ur frysen, SKIT BRA idé tyckte jag att det var med tanke på att hela frysen var en stor snöhög. Ja så jag kokade vatten och ställde in men jag tyckte ju då att det gick så sakta så jag tog minsann till KNIVEN! Det gick ju bra, jag fick bort jätte mycket is även om jag blev helt förfryst om händerna.

Efter att all is och snö var borta så funkade inte frysen även om jag tryckte på alla möjliga knappar och vred på en spak.. Mamma frågade då mig om jag haft en kniv och försökt få bort isen med och det hade jag ju.. Hon sa då att molekylerna är känsliga för det och att det var därför frysen slutat fungera. Good work L.

Ja så jag har nu skrivit upp nummret till gotlandshem men nu när jag kollade frysen så funkade den! YES.

Ehm ja, det var väl det jag hade att säga.. Eller jag har lämnat in min dator på service också, och köpt minneskort till min fantastiska mobil, varit på systemet (det kändes som om jag begick ett brott och att securitasvakten kollade extra noga på mig, ser jag så ung ut?) och så var jag på banken.

Imorgon blir det jobb! Så god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0