Lördag

Imorse tog det verkligen emot att gå upp.. Jag gick isäng i tid, det var bara det att Fredrik kom hem inatt och väsnades så och sen kunde jag inte somna om :/ Men dagen har gått fort iaf och när jag slöt var jag en stund hos Malin & Amanda innan jag åkte hem till Fredrik. Det blev en massa kramar och pussar inann vi tog en super mario match, jag vann igen! Haha! Nu har han åkt hem till Martin (inte för att han förlorade) för att se fotbollsmatchen.

Jag sitter själv hemma nu och spelar super mario, man blir lätt beroende, haha! Men det är galet roligt!
Tjejerna kommer inte hit och ser fotboll, men det är kanske likabra, jag blir så hiiiimla rastlös av fotboll på tv.. Men efter att de sett fotboll kommer dom och lite annat folk hit, men hur många det kommer har jag ingen aning om. Men kul ska vi ha :)
Nina ringde precis (hon har också hoppat över fotbollen) och hon sa att hon kommer hit till ungefär nio :)

Det kommer nog bli en rolig kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0