En härlig dag med mina fin fina tjejer

Igår blev det bowling med min älskling, Amanda och Martin, jag var inte så het i början men jag fick ju ligga lite lågt med tanke på att jag vann i bowling förra gången över Fredrik ;)
Efter bowlingen tände vi lite ljus här hemma och såg en film, mysigt. Sen skulle han såklart se tennisen som sändes live och var slut som först kvart över 3 inatt så F är inte så pigg idag. Tro inte att jag satt uppe och såg, jag somnade redan i soffan vid tolv tiden. Nu är han på körlektioner, han har nämligen tagit en intensivkurs så han är färdig snart !

Nej nu måste jag klä på mig! Tjejerna kommer och hämtar mig snart, vi ska n'mligen köra gokart sen blir det lunch på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0