I jakten på kuddar

Det blev ingen promenad. Vi åkte istället ner på stan och kollade efter kuddar till vår soffa på bland annat hemtex och åhléns men hittade inga vi gillade.. Kollade även på lite kläder och Fredrik hittade ett par converse medans jag köpte body butter från body store och ett fint läppglans som luktar passionsfrukt.

Vi var även på jakt efter ett fodral till min nya mobil ( är lite rädd att den ska bli repig när hela mobilen bara är en enda stor skärm) men vi hittade ingen..

Kuddar hittade vi däremot och tro det eller ej men från rusta! De är fina faktiskt även fast vi är lite skeptiska till att de är sköna.. Vi köpte tre stycken iaf.

Vi hann även med en fika på ringduvan med pappa & Malin, det var mysigt. Tack för fikat pappa!

Nu ska jag bege mig bort till min syster en stund sen blir det mys framför idol med Fredrik innan han (tyvärr) ska se fotboll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0