Innebandy

Inventeringen gick fort så vi var redan klara vid halv nio. Ringde då ett samtal till min syster för att fråga om vi kunde ses men hon var då påväg hem till Annie för de skulle till ibc för att se när Marcus hade träningsmatch så jag fick följa med.


Efter en cykeltur i motvind och regn kom jag fram till ibc och var dyngsur men jag var glad ändå. Det var kul att se lite innebandy! Efter träningen fick vi låna var sin klubba och det var verkligen härligt att leka lite. OKEJ, jag var skitkass typ men det var kul. Kanske ska satsa på flyers ändå?


Som tur var fick jag skjuts hem av Marcus för han hade cykelställ på bilen och nu blir det läggdags!


SNÄLLA GÖR SÅ ATT DET SLUTAR REGNA! Vill inte vara blöt när jag kommer fram till jobbet i morgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0