Källunge

Det är så himla skönt att vara hemma på landet! Vaknade idag av en massa pussar av Fredrik för han ville att vi skulle se färdigt filmen som vi påbörjade igår, American gangster, grym film! Efter filmen så planerade vi vad vi skulle göra göra och kom överens om att sova här i natt också så att vi kan bada ikväll och åka på minigolf i slite nu.

Minigolfen är på blodigt allvar. Den som förlorar ska ta disken ikväll. Jag är sämst förlorare och Fredrik hetsar mig till tusen. Jag ska bara vnna, det finns inget annat haha.

Min pappa har ju gått med gips nu ett par veckor och skulle ta av det idag men det ser inte alls bra ut.. Jag tycker verkligen synd om honom.. Hoppas att det blir bra snart !

Nu ska jag föna håret sen åker vi till slite där matchen är. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0