Min sista dag som tonåring

Haha rubriken låter rätt deprimerande men så är det inte :)
Idag är det min 6e jobbardag i rad och det kändes i ögonen när klockan ringde i morse. Men när man väl kom upp så gick det bra!
Imorgon fyller jag som sagt 20 år och det ska firas ikväll med familj, släkt och min älskling, så direkt när jag slutar idag ska jag åka och hämta Fredrik och Malin för att sedan åka hem till landet och då ska jag firas och vi ska äta god mat (kyklingsallad med mangosås, och blue cheese) som jag valt. & sen blir det såklart efterrätt (URGOD glass) och den gjorde jag i söndags när jag var hemma.

Jag har ändrat mig lite angående min födesledag, det ska bli rätt skoj iaf :)

Nej nu ska jag testa lite nya kläder som vi fick in på jobbet idag sen blir det jobb de sista timmarna igen innan jag beger mig hem till landet.



När jag fyllde 18 firade jag min årsdag på hamnplan 5


Kommentarer
Postat av: jimmy

omFg vad ni såg små ut:p

2009-09-23 @ 18:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0