Nu blir det läggdags!

Klockan är alldeles för mycket men tvätten blev färdig nu som först.. Ah jag tycker verkligen inte om att tvätta, eller hade vi haft en egen tvättmaskin hade jag inte klagat men att boka tvättid till tvättstugan är inte kul och allrä helst inte att bära ner allt och springa fram och tillbaka minst 3 ggr. Nej jag ska inte klaga det finns värre saker men drygt är det. Nästa gång tvättvägrar jag så då får Fredrik tvätta.

Fredrik är ute och firar med hans kompisar ikväll, de har haft fotbollskväll (glad att jag slapp se det ikväll, blir så himla rastlös då) och nu är de ute. & jag ja jag sitter nu framför datorn och är helt galet trött..

Mina bästa, fina, underbara, härliga tjejer åker till alanya på fredag och jag är så himla sugen på att åka med.. Men jag kan inte åka nu och sen med Fredrik, det blir alldels för mycket pengar och så får jag inte ledigt från jobbet.. Åh jag vill så gärna åka med dom nu känner jag, jag kommer sakna dom!! Jag vet att det bara är en vecka de är ifrån mig, men ändå! Men som sagt tjejer, ha så kul ni bara kan & dansa för mig med så att jag känner det i hela kroppen hit till sverige. Ni kommer få de hur bra som helst! Ni är underbara mina fina tjejer.

Nu ska jag lägga mig och sova och hoppas att Fredrik kommer hem snart! Har så svårt att somna när jag ska sova ensam..




en dag i april vid snäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0