Underbar födelsedag

Familjen kom in halv sju i morse och sjöng för mig:) Fick en massa fina grejer! Kokbok, skinnhandskar, strumpbyxor (tjocka & tunna), presentkort på MQ( som jag köpte en fin kofta från stockholm och en svart klänning från Zoul), parfym, smink, hårsnuddar och andra bra o ha grejer och sen fick jag en ny mobil, en samsung touch s5230. Jag är hur glad som helst! Jag hade inte förväntat mig något större med tanke på att jag förträngt min födelsedag så länge.. Tack så jätte mycket världens bästa familj!!!

Av släkten fick jag massa pengar, kosta bodaglas, kosta boda skål, hårfön (en jätte bra!), ugnsformar mm :)

Mormor hade dessutom satt in en bild i tidningen, ni lär inte ha missat den för den var STOR, haha :)

Jag, Fredrik och mamma åkte in till stan vid 10 i morse för mamma hade köpt en ny vit soffa som vi skulle ha uppe i hallen hemma i källunge så jag och Fredrik var bärhjälp. Efter att vi hämtat soffan lämnade vi Fredrik vid bilskolan och jag & mamma begav oss till skarphäll för att kolla på lampor sen åt vi.

När jag kom hem satt jag mig i soffan för att kolla facebook och JÖSSES vad många grattisinlägg jag fått! Jag blev jätte glad! Jag har svarat på alla trots att det tog tid men det var det värt :) TUSEN TACK ALLA! Jag har blivit rörd ett antal ggr idag för alla grattis jag fått..

När jag börjat svara på alla inlägg på facebook så knackar det på dörren och då är det min älskling som står utanför dörren med tio röda rosor i handen och ett litet paket! I rosorna var det ett kort som det stod JAG ÄLSKAR DIG på och i stod det,

"Grattis världens bästa älskling! Jag bjuder dig på en resa inom en snar framtid :) Puss din Fredrik"


Sen fick jag ett smycke till mitt Tomas Sabo halsband, han är GULD. Men det var lite mycket grejer tycker jag.. Jag hade blivit glad för enbart rosorna :) Men TACK så mycket min älskling!

Tack för alla sms, alla facebookinlägg, alla samtal och all sång jag fått idag :) Ni är för underbara allihop! Tack igen!



Jag är förmodligen världens lyckligaste 20-åring!


Kommentarer
Postat av: Nea

GRAAAATTIIIS!!!

2009-09-24 @ 22:40:21
URL: http://neoh.blogg.se/
Postat av: elinor

Kommer ihåg att jag knäppte den där fina bilden på dig :) den kvällen drog vi på krogen om jag inte minns helt fel :)

Grattis igen :)

2009-09-24 @ 23:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0