Partylördag

Det var en rolig kväll ute igår! Emelie skulle ha match idag så hon kunde inte följa med ut igår men hon var med en stund på förfesten :) Efter att vi varit hemma hos mig fram till tolvslaget tog vi en taxi ner till innegården och där blev det var sin drink innan vi gick vidare in till gute.
Gutekällaren var inte alls enligt mina förväntningar.. Det var mycket folk och jag hade självklart jätte skoj men så som de lagt upp det tyckte jag inte var bra tyvärr.. Utgång från stora torget när taxibilar kör där hela tiden, och när man väl kom in så var kassan helt fel och sen kändes gute så litet när det bara var dansgolvet nere och direkt där uppe. Men som sagt vi hade skoj :)


på innegården

Ikväll har vi (jag, Malin, Marcus) varit hemma i källunge och fått jätte god middag (TACK MAMMA!) äppelpaj fick vi på det också, gott :) Men vi kunde inte stanna så länge för vi skulle hämta mormor och morfar vid flygplatsen för de har varit uppe i sthlm en sväng nu i helgen för att hälsa på Anna, Macke, Nova & Lilly.


Nu har jag tre dagars ledighet framför mig och det är välbehövligt efter en 6 dagars arbetsvecka. Så imorgon ska jag på stan en snabbis med Malin sen ska jag hem till Källunge. Tänkte faktiskt sova i källunge för det var så pass länge sen nu.

 

Lördagens utgångsklädsel var kjol från h&m,
topp från bikbok och höga klackar



Min syster är undebar (visst vi går inte alltid ihop och har inte altid samma åsikter men hon är bäst).



Nu kanske det är dags att sova. God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0