Helg helg HELG det gillar vi!

Idag var det en massa folk på jobbet, kul! Har därför haft fullt upp och dagen har gått fort. Ikväll skulle egentligen jag och Ella ses men jag blev kvar en h extra på jobbet med Fanny så Ella och jag bestämde för att ses en annan kväll.

Imorgon blir det jobb sen ska tjejerna hit på förfest innan det blir utgång. Det ska bli kul! Har inte varit det minsta sugen på att gå ut men efter lite vip biljetter till gute så blir det nog utgång iaf. Det blir en lugn kväll för jag ska orka jobba på söndag också. 

Ikväll har jag varit en snabbis hos Malin men jag är trött och ska sova snart har jag tänkt.. Sova klockan 21.00 en fredag?! Det är inte okej. Men hey, vädret är kasst, humöret är inte på topp, sjukt trött, vill bara sova. Ja det var mina anledningar så det är okej. TJA

  




-> Silly boy kan vara den bästa låten, yeess



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0