Att efterfesta i en pool är helt okej

Grymma poolpartyn två dagar i rad hemma hos Pierre Leveau. Det tackar vi för! Klockan 05.00 lagade jag Fredrik och Malin pannbiffar med spaghetti hemma hos Malin. Den ultimata fyllematen? Nja, men jag kan lova att det smakade helt fantastiskt då med massa ketchup.
Idag har jag klippt av hela tio centimeter hos frissan, och tro det eller ej men jag är nöjd. Nu är de slitna topparna av.



Efter klippning åkte vi hem till mormor och morfar i klintehamn och grillade med släkten. Mina småkusiner röjde gärnet, "Ninnaaa du kan intä ta meej!" Jag har svettats och sprungit, burit, kastat, kramat och pussat på mina älsklingar.
Tack för en jätte god middag och efterrätt!

















Nu jobbar mannen och jag sitter hemma själv. Känner mig ensam och sällskapssjuk ikväll så vill helst att han kommer hem nu på momangen.

I morgon ska vi se bio, vi SKA. Vägrar höra att han får för sig att göra annat. Hörrni killar, han är uppbokad i morgon, men ni får gärna följa med oss på bio 21.00 :)

Kommentarer
Postat av: H

fidde ska ju på laserdome med oss ikväll, de gör vi varje tisdag :p

2010-08-03 @ 15:54:35
URL: http://www.handskens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0