De e så vi gör det här i götet

Ni vet den där dagen då man bestämmer sig för att aldrig mer dricka alkohol igen? Den dagen är idag.

Jag har druckit mycket i sommar jag vet, men såhär dåligt som jag mår idag är helt sinnes. Vi var på PL eller P som några ville förkorta det, med andra ord Park lane (Fredriks gamla jobb). Vi dansade drack och hade kul.

Men först var vi på förfest och tackade ja till en orm även fast varken jag, Nikita, eller Fredrik visste vad de var. Vem tackar nej till en shot på en förfest med en massa främmande människor som hetsar en? Nja. Skål!
Jag vet inte om lukten, eller blodsmaken var värst. Vi hade precis druckit sprit sin innehöll en död orm och skorpion.
Om ni varit i Vietnam vet ni vad det är för flaska jag pratar om.

05.30 anlände vi till lägenheten i morse. Pigga o glada.

Allt luktar död orm och jag mår illa bara jag tänker på det. Tackar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0