God natt

Ibland har man en sån där dag då man vaknar, ser sig i speglen och avskyr det man ser.
Ibland har man en sån dag då man inte kan bestämma vad man ska ha på sig för man gillar inte något av det man har i garderoben även fast den nästan svämmar över.
Ibland när man sminkar sig så är det som om det inte spelar någon roll hur mycket man målar på för man känner sig ändå hemsk.
Ibland när man fixar håret så blir det inte så man vill ha det utan det ser bara tråkigt, risigt och hemskt ut.

Jag har haft en "sån" dag varje dag allt för länge nu.

En burk med självfötroendepiller tack.

Ps. Jag längtar hem så in i helvete ikväll. Ta mig hem! Jag vill hem!!!! :´(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0