Pigg tjej

Kom hem från gymmet för ett tag sedan. Vi skulle börja en timme senare idag men jag vaknade ändå vid 9 och var pigg.
Kände att jag orkade betydligt mycket mer på gymmet nu än för några dagar sen. Om det beror på att jag vaknade och var pigg, eller om det beror på att jag kommit in i träningen nu eller så kan det bero på all bra musik Nikita lagt in på min ipod som jag fått av min man. Förmodligen en blandning av alla 3.

Körde 20 min som uppvärmining sen 20 min magövningar och resten sprang jag på bandet.

Till lunch blev det 2 kokta ägg på två knäckemackor, och nu ska vi dra ner på stan.

Kanske att man får träffa snygg Kenza i nordstan idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0