Träningsnarkoman?

Vilken dag! Har åkt båt i göteborgs skärgård med Nikita och Karin. Det var helt galet vackert! Efter drygt en timme till havs mellan olika öar tog vi spårvagnen in till stan. Jag köpte lite nya träningskläder, så jag kände mig svinsnabb och stark ikväll på gymmet.

Till kvällsmat fixade mannen lax, grönskaker och quinoa till mig och han tog ris. Sen satt den nya familjen, jag, Fredrik, Karin och Nikita bänkade i sängen och soffan framför filmen vi påbörjade igår, "gangs of new york".

I morgon ska dom till skolan och jag ska ner och flörta in mig vid olika butikschefer på stan.
När dom slutar runt 1 blir det en tur till gymmet. Sen ska jag och Matilda ta en fika.

God natt mina allt fler läsare

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Oj va duktig du är som kommit igång med träningen så starkt! Jag är imponerad :)

Ni verkar ha kommit på plats bra i gbg också, va skönt för er :) Lycka till med flörtandet, du har nog jobb inom några dagar! Lycka till :)

2010-09-01 @ 00:31:07
URL: http://isaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0