100(0?)-tals paket senare

Fan vad kul vi hade i lördags med jobbet! Champagne med alla goa innan vi gick till locatelli för 3-rätters, sen drinkar o shots på det. Vid halv 1 begav sig chefen och sjuklingen till ställis hem, och jag gick när dom andra gick in på yaki da. Trött tjej.

Idag har jag stått bakom kassan konstant mellan 14-19 förutom en liten kvart då jag hann få mig en kaffekick innan det var dags att fortsätta slå in paket.

Kartong, foliepapper, silkespappar, tygsnöre, annat snöre, krussiduller, dela krusidullerna, rosetter, och sist men inte minst en klisterlapp. Jag har tom fått blåmärken av saxen på fingret pga all inslagning. Haha, fint ska de va.
Jag slår vad om att jag kan göra fina inslagningar i sömnen.

Efter jobbet åkte jag och F till gymmet och körde på bra, det kommer kännas i morgon.

Om 3 dagar såhär dags så har jag druckit kvällsthé med familjen, sett lite tv, klätt granen och är på den finaste ön i hela världen. Om flyget nu går..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0