God jul

Flyget var såklart försenat igår, men vad gör det nu när jag äntligen är på min favoritö?
Klädde granen när jag kom fram, åt tomtegröt, drack thé, och såg filmer från när vi var små. Myskväll.
Låg sen och läste ut min bok till 2-tiden inatt, men var ändå uppe vid 8 i morse och tog en dusch.

Åt frukost med familjen och fick sen en liten julklapp av lilltomten, vanliga tomten kommer ikväll. Kan man bli för stor för tomten? Njaaj. Tur att småkusinerna finns så att han kommer.
Men om 5-7 år har dom nog föstått att han inte finns på ritkigt men då har jag en liten en, så tomten måste komma iaf!

Har även varit hos vår farmor och önskat god jul och nu ska jag äta lite lunch med resten och ringa gammelfarmor Gudrun och säga god jul.

14 kommer mormor o morfar sen är det fika, kalle, och därefter kommer småkusinerna och moster med sambo.
Sen är det julmat, tomten kommer, dela ut julklappar, öppna julklappar, se svensson svensson, och sist åka till kyrkan 22.30.

God jul på er allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0