Lucia

Efter att ha legat i sängen i timmar så tog jag en välbehövlig dusch och piggnade till lite. Åkte ner på stan och mötte upp Fanny utanför Zara.
Tog därefter en låååång mysfika på soho. Afternoon tea buffé är inte helt fel kan jag tala om.



Sen ringde mormor, "Åh Linda tänk för 3 år sen såhär dags, då stod du i domkyrkan!". Min mormor är nog den som är stoltare än stoltast över det och kommer aaaaldrig glömma det. Hon hade tom tagit fram bilder OCH vi får inte glömma kasettbandet när jag var med i radion. Hon är söt hon min mormor.



Men frågan är, varför fick jag kortast klänning??



Men att ha feber o lussa är inge vidare.. & morgonpigg är inte min starka sida..

Efter att vi gjort stan o kramat Fanny hejdå så åkte jag till gymmet. Yes jag vet, smart när jag är lite halvsjuk. Men vet ni, jag mår faktiskt bättre!

Åt mozzerella-sallad hos Nikita och såg PH, sen åkte dom iväg och såg fotboll, och jag åkte hem och lagade lunchlåda till i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0