Fredagsmys med tjejerna

Vilken härlig dag det har varit! Huvudvärken var borta när jag vaknade och allt har gått bra på jobbet! Älskar när det bara rullar på på jobbet och alla kunder är trevliga, härliga och fantastiska eller okej, nästan alla.

Bestämde mig redan i morse att se allt från den positiva sidan och det gick kanon, det ska jag fortsätta med. Även när jag välte ut min nybryggda kopp med kaffe, det fanns säkert en mening med det. Som Nattis sa, - det är gift! Även när jag halkade omkull för att jag sprang till jobbet och blev öm. Även om plåstret jag tog bort för sprutan jag tagit och det satt fast i varenda litet hårstrå så tänkte jag att det var nog meningen att det egentligen skulle sitta på ett tag till. Även när jag slog i huvudet i hyllan inne på lagret och har blivit något blå över ögat. Allt blir bra bara man tänker positivt.

Ikväll blir det tjejkväll hemma hos Ella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0