If we ever meet again

Afterworken igår var hur bra som helst! Pist off spelade och jag blev riktigt imponerad! När klockan blev halv elva begav vi oss till munken och dansade sen gick jag ner till hp där Malin och dom var.
Mina arbetskamrater ville hellre vara kvar på munken men efter ett tag kom Emelie och det dansades en del på hp med.

Min mamma har alltid sagt - "Blanda inte alkohol"

Så varför jag drack vin, shotts, drinkar, öl, och cider kan jag inte förstå. Jag borde ta lärdom av mammas goda råd..

Idag mår man som man förtjänar men det var en kul kväll och det tackar vi för!

Bilderna får komma senare för nu ska jag på födelsedagslunch/fika hos min gammelfarmor i klintehamn.




Bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0