Jag vill vara med i lets dance!

Äntligen är det fredag! Har jobbat hela dagen så med andra ord var det galet skönt att komma hem till Fredrik.
Till middag blev det tacos (nästan den enda maträtt jag lyckas laga), mycket gott!

Snart börjar Fredrik jobba på hp och jag ska plugga.. Puh, inte direkt vad jag sett fram emot denna lediga fredagskväll men jag ligger ca 3 dagar efter och ska nog ligga i, även om jag klarade provet idag så ska det pluggas. Lika bra liksom. Men jag tänker skjuta fram det liiite till bara, måste ju se lets dance :)

Imorgon blir det jobb igen, men bara ett kortispass 12-15 sen blir det innebandy och på kvällen blir det utgång med mina snyggingar :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0