Man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad

Det var tufft att gå upp till jobbet igår.. Kvällen innan spenderades på munken med mina fina och det dansades en del. Kom hem rätt sent så ja det var en trött Linda på jobbet igår.
Innan jag började sprang jag in på coop och laddade upp med red bull och det saved my day så att säga.

Efter jobbet blev det max med familjen plus adam och johannes sen fika hemma hos mig, eller fika och fika kaffe blev det.

Efter det åkte vi till s-värn för att se på visborg - A´s lag och dom vann, stort.

Inatt har det inte blivit mycket till sömn.. Fredrik är sjuk så han har varit jätte snorig inatt så jag har sovit jätte dåligt. Känner att jag borde vara lite snäll nu när han är sjuk men det första jag sa i morse var "Är du vaken? Ska du inte gå upp snart så att jag kan få sova?" Mm, ni hör ju. Ska nog anstränga mig lite mer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0