PANG

Hade bara ett kort pass idag men jag är lika död som om jag jobbat 24h.. Ah! Vill bara somna på soffan..

Men har hunnit med hur mycket som helst idag på jobbet. Packat upp alla tio kartonger, larmat, slått in de nya varorna i datorn och ändrat om i butiken. Blev dock inte klar med ändringarna men det får jag lösa i morgon om inte världens bästa Erik fixar det idag.

Idag körde jag på det nya zoul linnet som kom in igår det är lite längre, plus mina zoul-leggins med skinndetaler på sidan, över hade jag min grå kavaj från stockh lm och så hade jag mina nya klackar från din sko.



Anledningen till att ni får webcambilder är för att min kamera gått sönder..

Kameran gick sönder i lördagskväll, otippat va? Jag och Nina körde ölspelet och gud vet allt och så tog vi självklart en massa kort. När sen Nina ville se på en bild så råka hon tappa den i golvet så att hela objektivet blev snett..
När jag sedan försökte att starta om kameran stod det "objektivfel". Kul..

Men eftersom jag är så fruktansvärt teknisk pillade jag lite på den och försökte trycka tillbaka linsen eller objektivet så att den blev rak och skulle åka in igen men sen råkar jag förstöra hela linsen när jag bet lite i den..
Så nu är kameran i ett antal delar.. Några ligger i dammusgaren också..



Undrar vad jag ska säga till elgiganten för att få en ny? Om ni har en bra idé förutom sanningen uppskattas det!

Kommentarer
Postat av: nina

Det var inte bara JAG som tappade den. Den ramlade när du skulle ge mig den och du höll kvar i snöretnär jag skulle ta den! BIG PUSS iaf

2010-02-13 @ 00:46:26
URL: http://emelienina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0