9 hotell senare

I morgon ar det sista dagen i paradiset och det kanns ju sadar vill jag lova.. Anlander pa on runt lunch vid flygplatsen pa tisdag. Sen ar man tillbaka i verkligheten igen.

Men vi har haft sol hela veckan, finally! Semestern har varit hur lyckat som helst! & idag har vi varit pa vackra poda island igen!



Allt har varit bra forutom att pappa nastan utsattes for mordforsok.. Det var en som stod uppe pa ett tak och kastade en stor flaska (typ som en vodka flaska med innehall) som kraschade precis bakom pappa. Glaset flog at alla kanter och mamma blev chockad.
Thailandarna skrek - RUN RUN RUN!!! & pa tva minuter var de sk poliserna dar med kepsar bak och fram och lekte NCIS typ..
Tydligen hade det hant en gang tidagare den kvallen ocksa.. Vi ar mycket glada for att flaskan inte traffade varken pappa eller Andreas for da hade det slutat ritkigt illa...

Ikvall har vi shoppat lite men jag har upptackt att jag inte kan handla mer for min planbok innhaller bara 200 bath, hahah! Sa typiskt mig att gora av med alla pengar.

Love you long time! /Froken Fraken


Kommentarer
Postat av: Nea

Usch, de där lät inte roligt! Ni MÅSTE vara försiktiga!! Njut riktigt mkt av den sista tiden nu! Saknar dig gullunge!



<3

2010-01-16 @ 22:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0