Älskling.

Fredrik Österholm är den bästa person i hela världen. Det är honom jag är trygg med och det är med honom jag ser en framtid med.
Han vet exakt hur han ska göra för att få mig le, han vet vad som gör mig glad, han vet när jag är ledsen även om andra inte skulle märka det, han känner mig helt enkelt utan och innan.

För varje dag som går så älskar jag honom mer och mer. Jag älskar honom så mycket så att det finns inte ens ord som räcker till.



Att vara ifrån varandra stäker förhållandet, och dom säger att det är bra att sakna varandra.

Jag ska njuta till tusen där på andra sidan jordklotet med familjen och när resan närmar sig sitt slut så har jag verkligen något att se fram emot när jag kommer hem. FREDRIK! Bra va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0