Cykla inte i snöstorm

Innan bion igår så cyklade jag hem till Louise, eller jag försökte iaf. Det var helt omöjligt att cykla, det hade gått betydligt mycket fortare om jag valt att gå istället, men är man envis så är man.
Kom fram till Louise utan några större olyckor, vi pratade lite skit, hon matade mig, jag färgade håret på henne, en trevlig kväll helt enkelt!

Hemvägen var värre. Cyklade omkull x2 på vägen hem, det fick nog en del bilister att le. Det bjuder jag på! Blåmärket på mitt lår idag är inte ok, men det går väl bort.

Bion snabba cash var inget för mig. Jag klarar helt enkelt inte av sådanna filmer. Satt på helspänn hela tiden, och hoppade högt varje gång de höjde musiken. Filmen var bra, men det är en sån film jag ska se hemma själv utan volym och snabbspola igenom den första gången.

Så slutsatsen är alltså att bion var som ett träningspass för mig då jag aldrig spännt mina muskler konstant i två timmar.

Halv fem idag är det spinning med Emelie på form som gäller (tur att man inte kan hamna på efterkälke)!

ikväll har även i-gården öppet så jag och Fredrik ska dit en snabbis. Jag hoppas inte dom kör denna låt ikväll, den är sönderspelad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0