God morgon solstrålar (eller snögubbar)!

Igår blev det ett par "kalla" som killarna säger på innegården. Det var jag och Fredriks kompisar & en massa andra glada människor. Anledningen till att det var så mycket folk kan ha berott på att det var sävefest också..
Fredrik var även inne på gute för att hälsa på hans kompis Gurra som var dj på sävefesten och då hjälpte jag en söt tjej hem. Jag och Fredrik var ändå hemma runt halv ett så det var skönt.

Idag vaknade jag vid halv 8 av mig själv och gick upp till min baby som redan var vaken. Snart ska jag bege mig till jobbet för ett personalmöte. Ska bara klä på mig något.. Mysbyxor kanske?

Jag känner inte alls för att bege mig ut i detta vinterland. Lite värme tack?
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0