Koh lanta

Ja vad hander egentligen? Sol, bad och lite kak borde ju vara det som later bra, men min lillebror ar trott pa allt som har med sol att gora. Tragiskt, tragiskt.

Idag har han legat med t-shirt over sig plus klader over huvudet. "Jag blir solbrand annars"

Fotboll spelades pa stranden ocksa, men det orkade vi inte med sarskillt lange da det blev alldeles for varmt.

"Jag vill heeem!!" ja det ar det vi far hora fran var bror. samtidigt sa kommer vi pa oss sjalva med att saga saker som "jag vill ha svensk mat", "i sverige hade vi aldrig gjort sa....", "det ska bli skont att komma hem och se pa svensk teve sa som CSI och Simpsons" hm, svensk teve?

Ikvall har vi aven varit pa koh lantas stad och da nar vi gick i en grand blev det helt plotsligt stromavbrott.. Allt blev svart.. Nagon skrek, nagon grat, eller okej nu borjar jag overdriva lite, men iaf sa staratade vi upp ett led, haha! kan ni tanka er hur vi sag ut? fast det var ju iofs morkt.. vi klarade stromavbrottet och vi fick med oss lite smasaker hem.

Om ni undrar om nagon blivit sjuk sa ar svaret JA. Men mamma och pappa har tagit en jager nagon gang ibland sa de sager att de blev friska av det.
-Sa till er sjuka dar hemma, ta en jager!

Nej horrni ikvall spelar dom "youre sex is on fire" och det ar en typisk thai-lat sa nu ska jag och systeryster satta oss vid baren vid havet med var sin singah och NJUTA av varmen.

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0