Stolt

Skyhög mysfaktor hemma hos familjen Ahlin! Västerbottenpaj, fetaostsallad, massa olika ostar, kex, morötter, dipp och vin såklart. En jätte mysig kväll! Det blev inte hp för vi hade det så trevligt hos Em.

Efter ett par timmar hos Emelie fick jag skjuts av Fanny till säve där min lillebror haft matcher och tyvärr förlorat alla men det var med årskullen över så jag hopas att dte går bättre för honom i morgon!

Såg sen på Fredriks match och jag visste att Fredrik var bra på fotboll men SÅ bra trodde jag inte att han var! Jag har nog aldrig varit mer stolt. Kanske kan det vara så att man blir fotbollsfru i framtiden? Haha

Nu blir det sängdags så jag orkar jobba i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0