Bröllopet

Det blev middag igår på packhuskällaren med Emelie, Nina, Ella, Louise och Olivia. Men maten är inget att rekomendera, smaklös och inte alls något speciellt.. Men vi hade mysigt.
Efter maten åkte Em och Ella hem för Em har match idag och Ella jobbar. Vi andra begav oss hem mot mig för att ha lite förfest, och Fannu, Charlotte, Therese och Matilda kom också och gjorde oss sällskap.
Efter tolv begav vi oss ner mot gutekällaren för att dansa. Det var jätte mycket folk, och det gick knappt att dansa. Armbåge hit och dit och ha kolla så att vi kom ifrån varandra.. & självklart fanns det en och annan idiot utan någon som helst respekt.

Idag gifter sig Victoria och Daniel. Jag har svt på och sitter och fäller en tår när dom visar fina bilder på dom. Visst allt det här med bröllopet har varit en helt galen uppståndelse, och det har stått i tidningarna varje dag, radio, tv, allt, varenda dag i någon månad nu. Klart vi blir trötta när det är det enda dom pratar om och gör en så himla stor grej av det, men Victoria och Daniel har inte valt det där själva.
Det här en en jätte stor händelse, inte bara i sverige utan i hela europa! Det är en jätte stor historisk händelse.

Jag tror att dom ibland har tyckt att all media har varit lika jobbiga som vi har tyckt. Men idag är det deras dag och jag tycker att dom är så himla fina tillsammans och önskar dom all lycka!



Snart ska jag bort till gutavallen och se på Fredriks match!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0