Den perfekta flickvännen

Jag är (ibland) arg när jag kommer hem från jobbet.
Jag blir förbannad när jag lagar mat.
Jag blir svinarg när det är stökigt.
Jag blir arg när jag städar.
Jag blir jätte arg när hans kläder ligger överallt.
Jag blir asarg när det är disk kvar.
Jag blir arg när toalettsitsen inte är nedfälld.
Jag blir sur när det är stökigt i badrumsskåpet.
Jag blir grinig när jag inte ätit och är trött.
Jag blir förbannad när det är fotboll på tv. SKIPPA VM!!!!!!!
Jag blir arg när han inte kan lära sig att bädda sängen.
Jag blir riktigt jävla arg när han tar min cykel utan att be om lov.
Jag är då en riktigt arg och härlig tjej.

Jag ska vara allt och lite till, men jag är banne mig helt tvärtom. Hur står du ut?



"Du är så söt när du är arg" Jo men eller hur babe

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Haha du är alltid söt linda!

Svar: Tack så mycket! :)Du är ännu sötare! Du är fan min idol asså :)<3

2010-06-09 @ 13:53:42
URL: http://ladebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0