Höst, sommar, vår, vinter, höst

Är vädret allvarlig?! För det första har jag straffats med världens träningsvärk, och sen ska man bege sig ut i detta väder?? Det blåser så man tror att huset ska blåsa bort.

Men tog mod till mig och cyklade ner mot stan i morse. Självklart hade jag motvind hela vägen och blåste typ bakåt när jag cyklade framåt.
Vältränad som jag är så flåsade jag som en hund. Men när det kom bilar ville jag ju framstå som en riktig kämpe som begav mig ut på cykeln och höll munnen till och försökte andas genom näsan och se cool ut.
Jag var dömd att misslyckas. Bilarna kom ju hela tiden och det slutade med att jag hyperventilerade och tyckte allmänt synd om mig själv.

Bra saker
- Glad på jobbet
- Jordgubbar
- Pappa hälsade på
- Bra musik på jobbet
- Medvind på vägen hem!!
- MORMOR har bakat hembakat nötbröd som MORFAR hängt på dörren när jag kom hem, plus ett paket kaffe. TAAACK :)
- Fanny kommer snart
- Förfest och utgång ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0