Linda

Min lillebror är för söt. Han skrev precis ett sms där det stod "Grattis på namnsdagen storasyster!"

Blev så himla sugen på chips förut men orkade inte gå till affären så jag tänkte "jag gör väl några själv!". Hittade en potatis i skafferiet tog osthyveln och torkade sedan av de avhyvlade potatisbitarna hällde på salt och kryddor sen skulle dom in i micron i 10 min!
8 minuter senare hör jag en smäll, öppnar micron, det kommer ut rök och mina chips är kolsvarta och tallriken hade spruckit. Yes det var de snacksen det! Det stinker bränt i hela lägenheten nu. Tur att F inte är hemma så han kan mobba mig för mina misstag.

Men eftersom jag ändå har namnsdag så bakade jag muffins med glasyr på, dom blev iaf goda. Lite kan jag iaf..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0