Mör

Idag är det en mycket mörbultad tjej som sitter bakom skärmen. Det dröjde ett bra tag innan jag kom upp ur sängen idag. Halv 3 var klockan när jag äntligen kom upp. Smärtan var hemsk, jag har en sån träningsvärk så det finns inte! Rumpan är värst, sen rygg och händer. Jag känner att jag lever iaf.

Fredrik skrattar åt mig för att jag fått träningsvärk av att plantera jordgubbar. Men testa själva då! Ligga på knä i 8 timmar och flytta sig lite i sidled och böja sig och hålla på. Om jag inte är snäll mot mannen får jag ett nyp i rumpan, och det känns kan jag lova. Bara man nuddar.

Nja nog pratat om rumpor. Ikväll ska jag och systern min åka hem till landet för att grilla!

Fredrik, ni vet min pojkvän och sambo ser man inte så mycket av nu när VM börjar, haha. Mån-fre jobbar han på lyckåker. Varje vardag tränar han utom onsdagar som är vår enda dag vi kan ses typ. I tisdags jobbade han som bartender på hp och i torsdags, och fre-lör. & i morgon åker han med gute till fastlandet för att spela match. Så på söndag ska jag och Fredrik åka till krysmynta gården och äta lite gott.

Stackars älsklingen, han måste vara helt död. & här klagar jag över lite träningsvärk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0