Nationaldag

Igår hade Malin studentmottagning. Det var nyklippt gräs, björkar in till dörren, stolar, och allt va så fint. Jag älskar att komma hem till landet.
Mamma hade fixat urgod buffé för 45 pers, det bör man få medalj för. Jag som inte är någon mästarekock lär få beställa ALLT i framtiden. Jag kanske får mammas matkunskaper om några år, hoppas.

Malin fick jätte fina presenter! Av mig och Fredrik fick hon ett par rosa diamantörhängen, sen fick hon jätte mycket bra o ha grejer till framtiden och massa annat.
Fredrik kunde tråkigt nog inte vara med då han hade fotbollsmatch.. Dom vann, 1-0 till gute!

Efter några timmar hemma på landet med alla släktingar och vänner så fick jag, Malin och Linnea skjuts av mormor och morfar in till stan för att va en stund hemma hos mig och dricka lite rosé innan vi skulle ner till hp5. Adam och Jocke var också med och dom körde oss snällt nog ner till hp.

Det dansades och skrattades och det blev sent. 04.30 somnade jag men det var det värt, för jäklar vilken rolig kväll vi hade :)

Nationaldagen ska firas med Malin. Fredrik ser tennis hos salle tror jag så jag och systern ska frossa i chips och cola. Men först - ut i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0