Ringo



Jag börjar min dag med att upptäcka att min man inte ligger intill mig. Kommer på att han sitter på flyget. Går upp två timmar innan mitt jobb för att hinna gå ner till systemet innan jobbet. Jag tar en dusch.
Äter jordgubbar och två riktigt smarriga smörgåsar och för ovanlighetens skull oboy till frukost.

Sen går jag in på Katrins blogg. Herrejävlar vad jag är svart under ögonen efter att jag sett filmen över. Den är så fin, han är så fin, dom är så fina! Blödiga Linda är i farten och såklart är jag sen nu och kommer förmodligen inte hinna  gå på systemet med tanke på att det är världens orkan där ute så det kommer dröja innan jag kommer ner till jobbet..

MÅSTE SMINKA OM MIG! & fort ska det gå!

Som vanligt får jag stressa. Älska att jag är en riktig planerare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0