Wa wallers

Gårkvällen var kanon. Jag och Malin åkte hem till Em&Ni för att dricke lite rosé på deras balkong och äta ost, kex och jordnötter. Efter det begav vi oss ner mot wallers för att dricka några drinkar.
Vi beställde då in favoriten espresso martini som inte alls var lika god som sist.. Det märks verkligen skillnad på bartenders.. Menmen, vi hade det iaf jätte mysigt!

När klockan närmade sig två åkte jag och min man hem för att somna med en gång.

Imorse ringde Hannes och väckte oss och undrade om vi ville med till tofta och visst ville vi det! Fem minuter senare kom han och Filip och hämta oss.

Väl på stranden så blev vi ett gäng. Men efter två och en halv timme ville inte grabbarna vara kvar längre (rastlösa och solbrända) så vi fick skjuts hem av Hannes.

Sen kom Adrean hit och då grillade vi,eller okej dom grillade och jag skötte potatisen samtidigt som jag fortsatte mitt solande på uteplatsen.

Nu har dom match och jag väntar på Malin, men hon har tydligen blivit sjuk :( Så vi får se vad som händer. Jag har en del att städa så jag ska nog kunna hålla mig sysselsatt.

Kameran ligger alltid i väskan men jag tar då aldrig några kort. Kul tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0