Chokladbollar

Tumme upp för mig idag. Uppsatsen är färdig och jag fick 24 av 26 på provet jippie!
Det har jag firat med att hämta ut en väska som äntligen kommit med posten, handlat lite mat med baby, bakat chokladbollar med honom och sett Bella&tyras show på datorn medans han såg hockey.

Nu ser mannen på debatt och pendlar mellan det och hockey, blä. Undrar om han byter om jag ber jääääätte snällt. Jag rullade trots allt chokladbollarna även om de är olika storlekar på dom och mer eller mindre som fyrkanter.

Jag kanske borde bli lite mer sportintresserad? Äh, det lär aldrig hända.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh va coolt, jag bakade också chokladbollar igår! fast jag orkade aldrig rulla dom.. Det är ju som nån slags telepati mellan oss! :P



Hoppas du lyckades få din vilja igenom med kanalbytet ;)

2010-03-19 @ 09:11:32
URL: http://isaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0