Tidsoptimist

Igår firade jag och Fredrik 11 månader. Vi firade det med att jag jobbade, han såg fotboll sen åkte jag hem till Källunge och åt grillat med familjen. Men när jag kom in till stan igen så blev det lite tevetittande med världens bästa innan det blev läggdags.

Idag är jag död, har drömt hemska saker inatt igen. Jag fattar inte varför jag drömmer så för. Jag är svart och svullen under och över ögonen, så med andra ord inte riktigt någon skönhet...

Om en kvart ska jag gå till roxy för att förbereda inför modevisningen som är ikväll. Jag har inte ens duschat än.. Inte konstigt att jag är stressad jämt. Jag som ändå gick upp vid tio idag för att hinna allt. Hur lyckas jag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0