Till Louise som hellre läser om mitt liv på bloggen istället för att ringa

Började dagen med en frukost på märtas med chefen, inte helt fel. Ska nu äntligen så åka på kurs i storstaden! Kul va?
Hade ett givande samtal med chefen om hur jag är, vad jag gör bra och vad jag kan förbättras på. Är jätte nöjd med samtalet och blev jätte glad då hon sa att hon vill ge mig fler tider & kanske en annan tjänst när en på jobbet blir mamma-ledig!
Grejen är att den tjänsten är från juli och framåt så hur jag gör med göteborg och jobb är frågan... Vad ska jag göra Lovan?

Förutom det så har två andra chefer kommit hit från storstaden och tyckte att vår butik var fin men vi håller även på att ändrar på en del grejer så det blir jätte bra! Nu kommer vi kunna ha ännu bättre koll på snattare. Snattar du Louise?

Ja som du (och ni andra) förstår så består mitt liv just nu av, jobb, plugg, jobb plugg, så mycket annat hinns inte med.. Men har hunnit vara med Malin&co två kvällar i rad. Sen såg jag saw 6 med Fredrik inatt och det var inte en så bra idé med tanke på min psyko drömmar som blev ännu värre. Du vet?

Det bästa med att eleverna har sportlov nu är att Fredrik är ledig och alltid har god mat färdiglagad tills jag kommer hem. Tur att jag har en händig man, för jag är ju ingen mästarkock direkt..

Nu måste jag sova för i morgon är det kurs med jobbet 8.00 och jag slutar 18.15.

Ps, Lousie när jag ändå skriver till dig, hur mår du?  Ses i morgonkväll när jag slutat? Ds


Kommentarer
Postat av: Louise the best

Hahah, så ja! nu har jag något att läsa på jobbet :) jag mår bra, du kan ju läsa min blogg för att veta vad jag gör ;)

2010-03-04 @ 10:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0