Torsdag

Har precis varit och lunchat med mamma på ringduvan. Tusen tack för lunchen mamma!

Idag har jag bestämt mig för att göra upp ett schema för dagen för annars gör jag inte det jag borde göra. Det ska inte vara någon strikt lista som för övrigt är svin tråkigt utan,

Jag SKA plugga i minst två timmar idag, utan gnäll. Jag ska även ut och springa, till Malin och hem om jag orkar seg och lat som jag är. Jag ska hm, vad var det nu? Ja jag ska inte sitta vid datorn så mycket förens när allt plugg är klart. Sen tror jag inte att det var något mer.

Bra då kör vi då.

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Joo de var riktigt obehagligt! :s Joo dom blev lyckade :)

2010-03-18 @ 16:05:40
URL: http://ladebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0