Fin fina tjejer

Vilket underbart väder det är idag! Vaknade vid tio av att mamma ringde och väckte mig. Åkte sen till atterdags och storhandlade för vi hade inte någon frukost hemma, och så handlade jag tacos till middag ikväll.

Har pluggat i två timmar idag och det känns skönt. Efter det åkte jag hem till Malin en sväng och hämtade lite av hennes tvätt och tog med det hem til mig och tvättar för dom har tvättstuga och det är inte så kul..

Nu ska jag gå bort till coop och handla lite nya glödlampor och nässpray till mannen som är genomförkyld.

Ikväll kommer Ella och Olivia hit på middag! Det ska bli så mysigt! Känns så himla kul att Olivia är på ön över helgen! Vi får se om det blir utgång, men det lutar mot det :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0