Fantastiskt

Vilka dagar jag har haft! Ledig och sol alla dagar dessutom!

I måndags vaknade jag halv 9 och tog en springtur, därefter ett bad, slängde in tvätten, stack ner på stan och mötte upp systern för att njuta av 20 härliga minuter i solariumet. Därefter blev det fixande i tvättstugan innan systern min plockade upp mig med king caben och vi mötte upp mamma och mormor på stan för en fika på duvan.
Därefter skulle jag hämta hem min efterlängtade älskling på flygplatsen, storhandla mat, och hämta upp systern min från en en vinprovning på joda. Kvällen spenderades med my love.

Igår vaknade jag ej bredvid min babe eftersom han fått hoppa in och jobba så jag gick upp vid 10 och la mig på uteplatsen och läste min bok fram till 14.00 då F kom hem. Bikiniranden är hjärtligt välkommen!
Därefter gick jag och F ner på stan för att möta upp Emil som är nere från göteborg för att hälsa på hans flickvän Erika. Vi gick på stan, fikade på skafferiets uteservering och sen gick jag och min älskling hem.
På kvällen blev det årets första grillning på vår uteplats med sällskap av Emil.

Idag vaknade jag före F och gick ut och satte mig i solen och fortsatte läsningen på min bok. Därefter blev det frukost ute och sen åkte F ner på stan med Emil medans min pingla Louise kom förbi mig för att säga hejdå.
Hon ska nämligen åka till Paris, cannes, och Italien, om jag är avundsjuk?!?
Sen ner på stan, möta upp Emil och F på hp5, åka hem, laga fetaostfyllda färsbiffar med soltorkade tomater och bulgur med F.

Kvällen spenderades med tre snygga mösspåtagande tjejer, vin, skratt, ljus och kortlek.

Som jag älskar livet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0