Goodbye my lover

Nu har han åkt. Ah... Jag blev svindeppig när jag skulle lämna av honom och hoppades att han skulle missa flyget så att han kunde följa med mig hem igen. Men så blev det inte. Vi kramades länge och sen en kyss och bye bye.. Jag är en sucker för hejdå, farväl, adjö.

Men när jag är påväg hem ringer min man och jag hoppas då lite smått att han ville säga att han inte ville åka men han hade glömt sina hörlurar till datorn så det var bara att åka fort hem, springa in leta reda på dom och bege mig mot flygplatsen igen med raketfart. & jag hann. Thx för att det inte finns några fartkameror.

Näe, lite frukost sen ska jag lämna av bilen till min syster därefter ska jag nog lägga mig och sova en timme innan jag ska hoppa in i duschen för att sedan bege mig mot jobbet.

& ikväll har min syster födelsedagsmiddag/fest, det ser vi fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0